Véget ér a VW Golf amerikai pályafutása
A német gyártó kompakt modellje alig fogy az USA-ban, így a piaci kivezetése mellett döntöttek.
A német gyártó kompakt modellje alig fogy az USA-ban, így a piaci kivezetése mellett döntöttek.
A sportos német kupé képzeletben egészen a 80-as évek elejére repítheti vissza új gazdáját.
A bőven 300 lóerő feletti motorral szerelt új wolfsburgi modellnek mind a négy kereke hajtott.
A komoly teljesítmény mellé 400 Nm-es nyomaték és relatíve szerény fogyasztás társul.
Az újdonság jelentősen erősebb a normál GTI-nél, de változatlanul csak az első kerekei hajtottak.
A Golf GTI dél-koreai riválisának motorjában találtak még néhány lóerőt és újdonság a nyolcfokozatú automata váltó.
Az újdonság azoknak készül, akik egy szupergyors elsőkerék-hajtású kompaktra vágynak.
Ez a Golf GTI a 80-as években a gyártás legvégén hagyta el a gyártósort.
Az összkerékhajtású, emelt hasmagasságú, erősen limitált szériás Golfot eddig szinte alig használták.
A modell azoknak készül, akik még a 245 lovas GTI-t is gyengének találják.
A közel 250 lóerős wolfsburgi kompakt igen komoly vezetési élménnyel kecsegtet.
Fényezetlen műanyag elemek, fehér alapszín és acélfelnik a lehető legolcsóbbra alakított új Volkswagenen.
Egyedi lökhárítók, ültetett futómű és méretes könnyűfémfelnik a wolfsburgi gyártó érkezőben lévő izgalmas új modelljén.
A sportkompaktból nemcsak benzines-, hanem takarékos dízel változat is érkezett.
Európa legkelendőbb autójából most egy közel 300 lóerős változat érkezett, aminek nem sok igazi ellenfele akad az autópályákon. És a versenypályákon sem.
A teljesen új fejlesztésű Golf sportos verziója minimum 245 lóerősnek ígérkezik.
Nyomatékból nem szenved hiányt a német kompakt GTD kivitele.
Az újdonság 2,8 millió forinttal drágább az eddigi csúcsmodell GTI Clubsportnál.
Az újdonság teljesítménye az előzetes információk alapján jelentősen meghaladja a 300 lóerőt.
Jó hír, hátha egyszerre jön ki ez a változat is a normál modellel együtt a 8-as Golfból.